lördag 13 augusti 2011

Boooom

Fick precis reda på en ganska stor grej. Det är väldigt personligt och handlar inte om mig så därför berättar jag inte vad det handlar om men det är rätt omskakande. Innan trodde jag att allt stort som kan hända är saker som egentligen ändå blir bra och lärande men efter en sak jag upplevde är jag egentligen tveksam om det egentligen är sant. Visst kan man alltid lära sig av saker men förändelsens effekt kan mycket väl ändå bli total negativ.

Jag vet inte om detta nu är negativt eller positivt dock, bara väldigt annorlunda. Jag antar att detta blir lite av förändringens år rent allmänt. Året då jag inser vad som är viktigt, vad som gör mig glad och året när jag bryter av emot en tillvaro som visserligen är rätt okej och behaglig men långt ifrån vad jag väntar mig av livet. Jag antar också att jag borde fundera över min egocentrering och även förändra den eftersom jag, i slutändan, fått detta inlägget om att återigen handla om mig själv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar