fredag 19 augusti 2011

Nära utbrott



Idag spelade jag poker och vann typ rätt snabbt. Vann upp till +700$ och kände att allt var gött. Sen började helvetet och det var bland det sjukaste jag sett. Alltså helvete. Ligger back 657$ för dagen som ni ser och det har gått till på sånt jävla irriterande sett att jag höll på att tappa humör och slå sönder något för att avreagera mig.

PS: Jag vill poängtera att jag tycker det är märkligt med folk som tar ut sin ilska på andra människor. Jag har aldrig ens varit nära på att ryta till emot någon efter att ha förlorat för tycker det är så uppenbart att det inte är deras fel. Vill bara poängtera det om någon blev rädd :D. Fan vilken fjolla jag är som måste nämna det. Nåväl.

2 kommentarer:

  1. Ingen mening att låta sig påverkas av resultatet över ungefär tusen händer. Ett proffs släpper resultatfixeringen och spelar på, medveten om att tur och otur jämnar ut sig i det långa loppet.

    SvaraRadera
  2. Jag har spelat över en miljon händer online. Jag vet :D. Ovanligt med swings på 130 BBs på ett enda bord och samtidigt på några hundra händer. Men ja, det händer helt klart och inte sjukt sällan heller.

    SvaraRadera