torsdag 11 augusti 2011

Trippelt blää

Alltså börserna. Jag blir deprimerad!! Börsen har iofs stigit 2.3% idag redan men tydligen så ska eventuellt frankrike (som uppenbarligen är en rejält mycket större ekonomi än grekland) behöva sparpaket och skit. Usch och fy. Det räcker att pokern har gått dåligt iår, måste jag förlora typ 30% av mitt fondvärde med?

Sen är det tenta imorgon. Fick precis reda vad för points jag hade på sista tentan. Den var väldigt annorlunda än alla gamla tentor, jag fick 7.5 och 9 krävdes för godkänt. Det är iofs 1.5p men ändå. Gick igenom några frågor och till skillnad från förra tentan så kände jag att jag inte hade sådär superbra koll rent allmänt. Får se till och plugga idag och ta igen det.

Halsen och skit har blivit mycket värre förresten. Det suger också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar