söndag 28 augusti 2011

Regn och träning

Det var en söndagskväll. Drack måttligt med alkohol igår men slutade rätt tidigt så kände att jag var rätt pigg ändå runt sextiden. Vädret var ganska perfekt för fotboll egentligen. Ingen sol, ingen vind, inget regn och inte alltför kallt (det är mycket lättare att andas när det inte är för varmt, för er som undrar). Var en rätt kul träning. Jag känner mig avslappnad när jag spelar och det märks verkligen i alla mina mottag, mina passningar etc. Jag kanske inte har tappat all fotboll som det kändes i korpen! Hursomhelst så spelade vi lite gött och det var roligt. Tills det började regna. Och blixtra. Och det var inom 1-2 km och vi var ju på ett öppet fält så åska gick ifrån mys till bara irriterande.

Nu blir det starwars och så kanske jag bokar flygbiljett till sthlm inatt eller imorgon. Lite osäker på hur det är med sista minutenpriser och allt sånt där, aldrig flugit dit tidigare tror jag. Lite kul ändå att man varit oftare i london än stockholm. Tror jag bara varit där 3-4 ggr och varje gång bara i några korta dagar, över en helg eller så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar