måndag 29 augusti 2011

Normal being

Känner mig skönt mör efter fotbollen idag. Fick trevligt besök av Janie och vi fortsatte med starwars-serien och den är nu slut, precis som jag, och Janie sover på soffan och jag blev trött jag med. Det är ändå kul hur mycket tröttare man kan bli av sega/avslappnande saker. Eller egentligen handlar det bara om bristen på interaktion tror jag. För så fort jag är utan en dator så kan jag däcka vid 21-22 (t ex hemma hos mina föräldrar) men här hemma har det ju aldrig hänt att jag lägger mig innan 12, kanske inte ens vid 1.

Hursomhelst, betalade massa räkningar och insåg att det var mindre än väntat kvar efteråt:(. Typ 1100 kr för el (för nät+typ 2 månader) helt plötsligt, kontoret slukar en del och sen lite annat skit. Så på något sätt överskattade jag hur mycket jag kan göra av med i stockholm. Eller så tar jag bara ut några tusen till från pokern :). Det är gött för när man rejkar så mycket som jag gör så får man ju stora betalningar i rakeback vid fasta datum. Det blir typ som en lön även om det kan spridas på 1-6 tillfällen beroende på vilka sidor man spelar på samt vilka rutiner de har. Nu den 1a bör jag iaf få runt 10 000 utbetalt vilket är välbehövligt. Sen skuuuulle jag kunna få ut 11000 på en sida närsomhelst men om jag väntar typ 3 månader kommer jag få 14000 för samma mängd spel så känns ovärt att ta ut nu. Gud va fult att prata om pengar. Det är iaf kul att jag kan börja ta ut igen, även om det inte direkt handlar om miljarder eller andra stora summor längre.

Just det ja, jag ville mest säga godnatt. Så godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar