måndag 8 augusti 2011

Godmorgon mina små barn

Uppe med tuppen! Sov väl sådär, blir lite nojig ibland när jag måste upp och tänker att jag inte kommer höra telefonen pga ACn eller om jag har stängd dörr och att klockan eventuellt slutat funka korrekt. Det händer nämligen ibland att min sån där solljus-lampa ställer om sig.

Tentan känns nu rätt bra. Jag kan verkligen det mesta, förutom två gamla tentafrågor som jag ärligt talat är rätt clueless till. 2 av 16. Hoppas inte båda dessa kommer, isf hatar jag livet.

Ett problem btw är att min hand (den sega alltså, jag gjorde lite övningar igår med den) antagligen inte kommer orka skriva. De borde verkligen ha datorer, även om det såklart är kanske lite dyrt och bökigt i längden. Går iofs få en enkel dator för 700 kr som kommer hålla i år om man bara skriver text. Men ändå.

Hoppas det går bra iaf, sen ska jag städa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar