torsdag 11 augusti 2011

Onsdag, lite sjuk och sådär

Tjo bloggo. Varit lite seg och hängig idag. Min hals börjar göra lite ondare, hoppas det inte utvecklar sig nämnvärt imorgon men är lite rädd att det lär göra det. Gjorde pokercomeback idag, spelade bara 1,5 timma men vann 1200 pix, yeay! Gick sen och käkade middag med Patrik och tog det mest ease och blev löjligt trött efter dess. Lite orolig för tentan på fredag, lite oförberedd och väldigt otaggad. Tror jag kände mig rätt nöjd med den jag gjorde i måndags och att jag förtjänade lite chill.

Funderade förresten på det egentliga värdet av att klara den här. Om jag nu klarar den i måndags (som jag nästan helt säkert gjorde) så har jag ändå tillräckligt med högskolepoäng i statsvetenskap för att läsa fortsättningskurserna om det nu skulle vara så och chansen att jag hoppar av den i madrid är nog rätt låg. Och ska jag lägga ner en hel veckas arbete för något såpass oviktigt? Tveksamt. Ska göra en liten effort imorgon ändå så får vi se lite vad vi känner för.

Hursomhelst, godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar