söndag 14 augusti 2011

Puta madre

Mitt nya favvoställe är helt klart puta madre. Jag älskar verkligen allt med det. Först reagerade jag på den ovanligt trevliga känslan på insidan. Visst, vissa barer försöker slänga upp lite irländsk skit som oftast ser fake ut för att få nån sorts känsla. Det är nog enda stället där man känner att man kommer in i en annorlunda atmosfär. Tom de små detaljerna som att de har gjort drinkmenyn i form av en semiutsliten tidning. Bara en sån liten detalj som gör att det känns mer lite mer genomtänkt.

Sen iaf så kollar man matmenyn. Roligare mat! Mexikanskt! Gott var det också. Vi delade på en flarra rött, käkade långkokt kött och allt var gött. Helt ärligt försökte jag precis inte rimma. BoanJohan ville gå ut sen men jag var inte så pigg på det så jag var på kontoret och ägde upp onlinepokern ytterligare. 5 raka vinstdagar nu och helt plötsligt plus för augusti igen :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar