tisdag 30 augusti 2011

Stockholmsnatt

Träffade inte bara en kändis, utan två (!) på vägen till Max. Andreas Plogell-Wigren som jag spelade fotboll och handboll med! Skulle ta samma linje för övrigt. Han ser ut som en sådan jag inte gillar men mitt barndomsintryck av honom var att han var ovanligt sjysst och trevlig och idag tyckte jag ungefär samma även om det är en annan sak.

Kändes jättenice att komma hem till Max och Atefeh. Jag vet inte riktigt varför men känslan av att vara på utlandssemester var påtaglig. Inte för att det skiljde sig något i form av inredning etc utan bara att jag känner mig fri, ledig och lite förväntansfull på vad jag ska se dagen efter. Funderar lite på hur jag ska göra med boende bara. Det är ju så individuellt. Det viktigaste för mig är att de inte känner sig hämmade av att jag sover här, men det är ju så svårt att känna av för det är svårt att veta vad som är artighet och vad som är egenvilja typ. Bäst är nog att jag safear till det kortare slaget :).

Imorgon tänkte jag promenera runt i soho. Har fått reda på att de har veckokort här på tunnelbanan och det VERKAR som att de har extrapris ifrån 260 till 160 fram tills 1a september. Hoppas på att det handlar om aktiveringsdatum för isf är det asvärt.

Nåväl, fattas en timma eller två tills jag kan somna. Det får bli true blood :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar