lördag 20 augusti 2011

Kulturkalaset och skit!

Efter matchen tog jag och gick av en hållplats tidigare för att spana in de där stånden vid gustav adolfs torg (eller blandar jag ihop det?). Det mesta var iofs rätt tråkigt men eftersom jag ju flyttar till spanien antar jag att jag är tvungen att lära mig allt om paellas. Äter spanjorer mycket paellas eller är det typ som sverige och dalahästar?

En annan sak som var nice var att de hade en jäkla massa fudge. Jag har förresten varit i cambridge som är fudgestaden nummer ett i england och på ett av de bästa fudgeställena där och ätit. Helt himmelskt var det faktiskt. Men fudge är ju en färskvara och ska ju inte vara nerklyvt i kuber så jag antar att det inte var så bra fudge. Ska dock dit imorgon och köpa lite, de tog nämligen inte kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar