söndag 21 augusti 2011

Multitabling och sån skit

Tja gubbs. Hade typ tjänat 1500 SEK idag på pokern och drog ett nattpass sen. På typ 30 minuter förlorade jag 600$ på ett helt sinnessjukt sätt. Det var verkligen inte värsta DAGEN jag nånsin haft men jag tror att de 30 minutrarna kan vara det värsta jag varit med om. Bara monster händer vs monsterhänder och jag vann uppenbarligen knappt någon alls. Surt sa räven! Dock slutade det bara back 2200 SEK och kollade nu hur det gått efter min paus som avslutades 9e augusti och jag tjänat 9900 SEK på 11 dagar. Inget fantastiskt men med tanke på att jag inte haft några storvinster under denna tid och 3 katastrofdagar så får jag väl se det långsiktigt och att det gått rätt hyfsat.

HoldemManager2 har jag förresten varit alfatestare för och nu har de gått in i beta. Och häromdagen släppte de en ny funktion som låter dig se vinstsnitt etc baserat på hur många bord du spelar samtidigt. Detta är så fruktansvärt jäkla intressant. Det är nämligen helt löjligt svårt att bedömma själv och särskilt i mitt fall då jag har testat lite olika saker. Har intalat mig själv att jag kan hantera 6 bord om jag är pigg men att jag oftare bör köra 3-4 bord bara. Jag försöker kolla denna rapport medans jag skriver men det verkar som betan är rejält buggig för nu har jag försökt få in mina händer där och det står bara "import in progress" men inget händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar