tisdag 9 augusti 2011

Oerhört rädd



Wow, idag fick jag nog ett av mitt livs största scares nånting. Istället för att bli nervös och hjärtat bultade så gick det direkt till nån form av outerbody-experience. Det var sinnessjukt. Sen lugnade jag ner mig och allt ordnade sig i princip.

Nu ska jag läsa några timmar innan jag somnar. Politisk teori. Ska kanske spela match imorgon förresten, jag är bara lite hostig osv. Det är typ mildast förkylningen/halsont jag nånsin haft men ändå, helt frisk är man inte.

Godnatt på er iaf

2 kommentarer:

  1. Intetsägande inlägg. Vad är tanken med att nämna "ett av mitt livs största scares" för att sen inte berätta vad det är?

    SvaraRadera
  2. Håller egentligen med dig anonym. Skulle nog skriva samma sak men jag tänkte att det var bättre att säga nåt än inget alls. Kanske var fel.

    SvaraRadera