Jag skrev nyligen om hur jävla pissigt det var av comhem att straffa en lojal kund med det där autogiro-skiten och påminnelseavgiften istället för att bara kontakta mig och säga att det var något problem med autogirot. Så jag fick betala 160 kr extra avgift, jag fick en räkning på 159+160=319 kr. Jag betalade 320 kr i avgift och mitt comhem är låst. Jag ringer nu och varför är det så? Joo, det har på en vecka ökat med 1 eller då 2 kronors ränta som fattas.
Inte bara det. När ett abonnemang har varit stängt är det 150 kr extra i öppningsavgift igen. För att de var inkompetenta nog att inte debitera mig. Återigen, om detta hade varit en engångsfaktura hade allt varit helt okej men när de har mina uppgifter, de har mitt nummer. Jag har betalat räkningarna varje månad i ett år. Då är det så jävla dålig stil. Bra start på morgonen för övrigt.
Men snart kommer Joel och Matilda hit iofs, det ska bli trevlish!
Hej,
SvaraRaderaDet är självklart beklagligt om det har gått till på det sätt du beskriver. Givetvis ska inte ett misstag från vår sida belasta dig.
Vi vill gärna se över ditt ärende och se om det finns något som vi kan göra för dig.
Vänligen kontakta oss via formuläret nedan så återkommer vi till dig så snart vi kan.
http://www.comhem.se/comhem/-/417386/417386/-/index.html
Med vänlig hälsning
Johan Wester
Kundservice