fredag 7 oktober 2011

Tillfällig strukturövergång i bloggen

Hej folk. Jag inser nu med min nya digitalkamera och mindre elektronik och stuff att bilder och sånt blir delvis fördröjda och tänkte mest bara varna att det antagligen kommer vara så att jag går över från att skriva 2-3 inlägg om dagen till att skriva kanske ett om dagen men att jag ska försöka skriva lite bättre än vad ni annars väntar er. Har nämnt tidigare att jag ju faktiskt kan skriva rätt bra men att jag ofta bara skriver det en gång utan någon direkt eftertanke utan bara ordblajar.

Hursomhelst så hade jag en fruktansvärt stressig situation idag och tog en del bilder som jag lägger upp sen. Vi ska nämligen över till Rosio och Mariflors fest nu. Ska nog bara dricka en öl och en cola eller nåt för har inte sovit särskilt fantastiskt på hela veckan och även om jag börjar 9:45 imorgon (iofs i madrid) så blir ju dessa "försenade" fester påfrestande för sömnen ändå. Tjing på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar