söndag 2 oktober 2011

Dexter drar igång och ska uppleva madrid snart!!

Som jag nämnt några gånger bor jag ju 30-40 minuter från madrids centrum och åkte bara med massa väskor när jag kom dit, såg aldrig stan utan vara bara tunnelbana från flygplatsen. Hursomhelst så ska de visa mig lite populära platser och sånt idag och sen ska vi gå ut på ett ställe som heter/kallas "latinas" vilket jag kan tycka är ett udda namn? Uppdaterar er nog med massa bilder och sånt imorgon, det vankas nämligen party party där och då skolan börjar 8:30 igen imorgon så får jag nog lägga mig direkt när jag kommer hem.


För övrigt så börjar nya säsongen av Dexter imorgon. Gillade inte förra säsongen men jag tror det beror mest på att Julia Stiles är nog den skådespelerskan jag gillar minst av alla. Vet inte varför men jag klarar inte av att titta på henne. Sjukt irriterande på något sätt. Hursomhelst kan man få tag på avsnitten redan nu så det är vad jag ska göra nu. TJIING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar