fredag 7 oktober 2011

Oioio!

Hola amigos. Como estas? Kvällens party var nice. Tjejernas lägenhet var ren och fräsch, stor skillnad mellan kvinnligt och manligt i detta avseende. Hursomhelst var det trevligt där men de vägrade låta mig gå. Jag sa hej då typ 4-5 ggr och det funkade verkligen inte. Det är ju en sak om man är liksom partyts ljus som håkan hellström skulle säga men är man typ average så förstår jag kanske inte riktigt hur man kan säga till någon att de måste stanna kvar med en sådan övertygelse. Hursomhelst, lösningen jag körde var att bara dra sen, jag funderar på om det är extremt förolämpande. Fast det borde det väl inte vara, jag sa ju att jag gärna ville stanna men att jag har lektion imorgon som faktiskt är ovanligt viktig.

Just det! Elena var där. Det var kul, jag tycker ju hon är vacker etc etc men hon var den enda tjejen jag inte pratade särskilt mycket med alls ikväll. Ni kanske lägger märke till en tränd med freezeups med tjejer man tycker är speciella? Ja, det verkar inte bättre den här gången heller. Jag får skaffa mer cohojones helt enkelt. Just i detta fall så känns det inte jätteviktigt men fortsätter det länge till så är det extremt störande. Jag är ju faktiskt rätt komfortabel med mig själv rent i allmänhet och semilikgiltig för det mesta ärligt talat, varför händer det med 1-2 personer per år för att jag inte kan slappna av? Det är ju faktiskt så att man verkligen max har en, kanske två, VERKLIGEN möjligen tre försök att bestämma någons intryck av sig själv, sen är man fast.

Aja, skitsamma helt enkelt. Min spanska börjar iaf bli bättre och det ska bli skönt med helg efter imorgon så ska jag läsa på lite mer. Lägger nog in en del bilder imorgon också ifrån ikväll etc. Det problemet och skit som hände innan idag har iaf väldigt mycket med internetuppkoppling etc på min mobil att göra vilket problematiserar alla sorter av bilduppladdning etc etc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar