söndag 16 oktober 2011

Storshopping på G!

Många kassar!
Denna var jag lite sugen på men köpte ej.

Customized noodles!



Aldrig fel med lite mer kavajer!

Hej alla glada! Gud va gött det var att handla. Gick helt lost på Muji (finns även i sverige) som har massa smarta och billiga grejer och trots att jag tog det ganska lugnt handlade jag upp 1100 kr där. En sån där loafa är skön att ha, lite behållare för lite grejer, några magnetiska hängare (är lite sugen på dom) och lite sånt där. Höll också nästan på att köpa den dyraste vita skjortan (800 pix) jag funderat över men tyckte att det inte kändes helt värt det. Den affären hade förresten massa skjortor med lite halvcool design. Lite mer edgy men det är väldigt lätt att det blir mest smaklöst IMO. Typ så var en skjorta jag funderade på med typ 6 knappar mellan översta och nästa översta knappen som inte kändes särskilt classy. Inte för att det var överdrivet edgy men skjortan är ju vacker i sin enkelhet. Hursomhelst bör jag köpa mer button-down-skjortor. Känns dock väldigt ovärt att köpa skjortor i affär för alldeles för mycket när man kan få det måttsytt exakt med t ex egyptisk bomull för 550 kr på tailorstore.com. Problemet är bara jag har klädbrist just nu och morsan lär komma med lite stuff först i november samtidigt som tailorstore bara skeppar till norden.

Nu sitter jag iaf och chillaxar hos Wok to walk, uppenbarligen en wokrestaurang där man kan välja sina nudlar, sina tillbehör och en sås så wokar dom det hela och resultatet var faktiskt väldigt gott. Tummen upp! Dundrade en rätt standard äggnudlar med biff+cashew+pak shoi + söt sojasås och det satt som ett smäck. Vad är ett smäck? Något som sitter rätt bra iaf!

Btw, tänkte dra in en jäkla träningsrush nu när vi fixat gym osv. Det är värdelöst att öka överkroppen och bröstmuskler etc om man har några centimeter/decimeter för mycket runt höften. No es acceptable para mi. För övrigt känner jag mig rejält upplyft efter träningen. Magen gör mindre ont och jag känner mig frisk och pigg! Nu ska vi gå vidare med shoppingen. Det är typ 50/50 öppet/stängt. Fick tillsagt av två olika att klädaffärerna är öppna till 21 (även idag söndag) och det verkar vara både sant och falskt.

Förresten kollar jag på min BB/100 för månaden och drygt 8k händer in har jag 2.79 BB/100. FORTSÄTT SÅ!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar