lördag 29 oktober 2011

Pokerpaus tillfälligt slut och halloween!

Massiv pokerdag igår!
Hej alla glada! Igår så blev det helg och då avbröt jag min pokerpaus för veckan med att spela en massa! Kan det här verkligen stämma, det står 9.44 timmar. Det gick bra också, ungefär en tusing per timma. Känns skönt att pokern har lossnat igen, går november så bra som oktober (peppar peppar) och kanske december med så kanske vi kan gå från ett pissår till ett år där vi har samma lönestatus som en mcdonaldsarbetare!

Halloween!
Pratade med några om att gå på en koncert och sen gå  ut men nu pratade jag med några andra som ska ha någon sorts middag med massa olika rätter och grejer som jag tycker låter supertrevligt. Får väl se om jag orkar klä ut mig nu. Känner att schemat idag blir ganska pressat. Middagen börjar runt 9 nämligen, sen vill jag gymma och sen måste jag läsa matte nu innan jag får panik. Så utrymmet för att försöka hitta en halloween-dräkt känns väldigt litet. Men vi får se! Kanske drar med mig kameran ikväll då och drar lite bilder. Vore ju kul ändå, skönt att ha en sån kamera som man inte behöver gå runt och oroa sig för och halvt dö om den kommer bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar