lördag 15 oktober 2011

Rekorddag och lite sånt!

Tja people. Har varit fortsatt svårt att komma till skott med viktiga saker idag. Funderade om jag skulle in till madrid och handla men bestämde mig för att göra det imorgon. Har försök samla energi till att köra lite matte men mest blivit poker och kollat på nya serien "Carnevalé". Dock har det varit en av årets bästa pokerdagar, riktigt sweet! Men nu blir det linjär algebra och inte ett enda till serie-avsnitt av något! Samtidigt är det helg och man kan faktiskt chilla med gott samvete :).

3 kommentarer:

  1. Den serien har väl många år på nacken redan?

    SvaraRadera
  2. Ahh! Jag visste inte riktigt om jag skulle säga "ny" eller inte. Den var ny för mig iaf :). Är väl max några år gammal dock. Max 5 år gammal skulle jag tro, hittar itne på imbd.

    SvaraRadera
  3. Nehe. 2003-2005 tydligen. Ser fräschare ut!

    SvaraRadera