måndag 31 oktober 2011

Förkyld :(



Fan också, nu har man gått och blivit förkyld. Är iofs den mildaste "sjukdomen" man kan ha, nässpray och halstabletter gör ju det hela rätt okej men ändå. Btw, spanade in mina beställningar från kina nu. Köpte för 66€ och skickades tydligen den 23e oktober och kommer fram den 11e november. Tror det tar så lång tid för jag köpte så många olika saker från så många olika tillverkare. Ganska onödigt då det ju är gratis frakt.Hursomhelst så är det kul hur saker som är typ gratis kan ändå gå på en hel del. Köpte för 66€ precis. Märkt att jag försöker gardera mig lite efter att några produkter inte riktigt hållt helt i kvlaité. T ex har jag beställt 4 st olika hörlurar. Aja. Nu fick jag reda på att det är helgdag imorgno. Det var fan gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar