fredag 28 oktober 2011

Allnighter

Herro people! Råkade dra en powernap och sov väl 1,5h eller nåt sånt. Tänkte nog dra en allnighter för finns en massa skit vi ska ha gjort tills imorgon. Är helt klart lite mer organiserad nu men är uppenbarligen inte helt i takt med mina emails för i ett av dom fanns lite uppgifter jag missat tyvärr :(. Hursomhelst, idag har jag försökt lära mig hur min wacom funkar och hittat lite bra grejer att kunna jobba med för att slippa göra så mycket som möjligt för hand och det finns en massa coola grejer. Gjorde en lite tuff oljemålningsgrej men jag måste kommit åt någon knapp eller så för av någon anledning så gick kvalitén från bra till värdelös och jag fortsatte måla för jag trodde det skulle lösa sig men nu får jag göra om halva. Dock är det den enkla halvan och får helt enkelt se till att reagera lite snabbare nästa gång.

Aja, sen såg jag en cool symmetri-funktion som ni ser där. Det ser ju inte särskilt bra ut men kan nog vara riktigt coolt om man ska göra lite mönster och grejer och gör det där mycket snyggare.

Nåväl, skulle bara göra en liten update, ska bli skönt med helg sen för övrigt. Får dock inte göra något annat än matte för nu måste jag börja lägga på ett kol där även om jag hänger med bättre i lektionerna nu när de börjar dra lite mer grejer som jag känner igen hyfsat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar