onsdag 12 oktober 2011

Stukad fot och stuff

Verkligen en skön klubb men jag var ashungrig och det var nästan lite för mycket folk även om det är något som är rätt ovanligt IMO. Det var väldigt svårt att röra sig






Jag höll på att för nån vecka sen skriva något i stil med "om något som brukade ta 1-2 veckor att läka fortfarande inte har läkt på 4-5 veckor, betyder det att man är gammal?" på fejjan. Då tänkte jag att jag inte borde förstärka det faktum att jag börjar bli gammal. Iaf, idag på utestället trampade jag snett som fan på samma fot och just nu känns det inte direkt guld. Bryr mig direkt inte om någon sorts fotbollskarriär längre men känns lite semifarligt att skada något som inte fullt har läkt. Men men, befarar att ni får se lite bilder på mig på fejjan imorgon. Det var förresten någon som såg rätt gammal ut som bestämde sig för att försöka ragga upp mig. Det gick sådär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar