fredag 21 oktober 2011

Jävla börs!!

Gjorde min "bokföring" igår och spanade in sköna CSN-skulden och allt sånt där. Trodde det inte skulle vara så farligt men damn, lost a LOT of money. Tyckte siffran såg rätt konstig ut men har varit slarvig att uppdatera på 2-3 månader (kallas förnekelse) och det reflekterar senaste 4 månaderna på börsen och är väl back typ 35% där. Asvärt :D:D. Hursomhelst, idag vann jag igen på poker och det var för september, fonderna gått upp en bit så nästa månad den 1a kommer det bli bättre. Det har dragit ner mitt nyfunna köphumör ganska rejält iaf men jag har ändå en investering kvar, en wacom bamboo och tydligen är den lilla mycket smidigare och bättre så det är ju bra för då sparar jag 100€ typ.

Nu ska jag gymma, sen kanske ut i madrid, peace with ease!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar