lördag 15 oktober 2011

Lite skön linjär algebra och fredagsnatt

Aldrig fel med lite linjär algebra.
Tja people. Idag har jag inte mått något vidare alls. Gick ändå till skolan och lärde mig lite photoshop och sånt. Det är egentligen sjukt hur mycket jag har glömt, jag gjorde ju värsta snygga ansiktskollaget när jag gick i högstadiet som ju blev skitbra, nu minns jag nada. Hursomhelst så var det lite kul att jobba med det där andra kollaget jag la upp och behandla dom bilderna lite och jämföra skillnaden.

Har fortfarande någon typ av magvärk. Enligt lite forum och grejer ska det vara någon svår tarmkrökning där det gör ont så kanske måste tugga bättre. Är det här lite gross eller? Vi byter ämne.

Hursomhelst så orkar jag inte med mycket och mår jag inte bättre imorgon så blir det nog en väldigt lugn hel och jag får nog börja med lite linjär algebra. Lånade en bok på bibban och lånetiden var bara en vecka så better get to it. Kul idag förresten är att jag spelade en del poker och vann typ 7 lax. Nu får jag sluta nämna siffror för nu är det nästan så att pokeråret börjar se godkänt ut. Haha nää, det är fortfarande ett failår. Bra oktober dock och får nu sluta och köra lite spanska istället.


Just det ja! Mår jag bättre imorgon tänkte jag ju dra in och shoppa loss, annars får vi styra upp det på söndag. Mitt gymkort börjar funka imorgon också, får se om det kanske blir ett litet döpp eller någon workout!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar