fredag 28 oktober 2011

Helg, oh yeah! + magneter is the shit

Magneter utklassar gemet!


Idag vaknade jag av att ett paket från mina föräldrar hade kommit fram. Klockan var 11. Jag hade varit uppe till 4 och gjort klart en grej till morgonlektionen men den slutade 11:30 och allt var förgäves, suuuck!! Kollade på klockan och verkar som jag igår stängde av alarmet när jag försökte snooza eller något. INTE bra!

Var lite orolig att det skulle vara mina fulaste kläder som jag la i en separat låda och det var inte direkt de kläder jag ville ha men de kom ifrån "okej"-lådan iaf. Positiv överraskning alltså!

Btw, magneter är helt klart undervärderade. Jag skrev nån gång om min, enligt mig, väldigt smarta och smidiga lösning med stekskärmen som fästes med magnet med supermagneter och hittade några runda magneter häromdagen som är perfekta att använda som gem. Jag märkte nämligen att det är fruktansvärt irriterande att gå runt på massa stora tunna genomskinliga papper eftersom de fladdrar och blir skrynkliga etc etc. Hursomhelst, jag ska köpa en sån där stor mapp som får plats med A3's och kanske tom A2's men användandet av magneter (kolla första och andra bilden) underlättar allt en hel del. De flyger nämligen väldigt lätt iväg vid minsta rörelse.

Nåväl, nu ska jag grejza lite, sen ikväll blir det matte men imorgon blir det party party! Oerhört skönt med helg efter en hyfsat intensiv men rolig vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar