torsdag 13 oktober 2011

Ey yo!

Hej people. Sov som sagt piss idag. Orkar kanske inte älta det där för mycket, känner mig dock rent konstig i allmänhet annars med. Jag känner mig konstant proppmätt, rätt märkligt är det men varit så hela veckan. Inget alltför allvarligt dock men det är bannemig tungt att göra vettiga saker när jag kommer hem, jag vill mest ligga i sängen och ta det lugnt.

Sa jag att det är asgött att vara moneybookers vip (pokerinternetbank)? Kan få ut alla cash från pokersajter jättelätt iaf och det är helt gratis som VIP och läget är gött trots att mitt icabanken-kort försvann. Kan dock ta ut max 250€ per dag märkte jag nu men men! Finns förresten en påtaglig risk att jag slarvat bort en massa cash. Jag hatar som sagt kontanter och de ligger lite överallt för jag har ingen ordning på skiten. Min plånbok försvann ju också så det finns inte heller någon bra plats att lägga på det just nu. Tänkte dra en shoppingrunda i madrid i helgen och gå loss. Köpa lite strumpor, kalsonger, shorts och lite annat nödvändigt för inser att jag tog med fel kläder hit. Nu ska jag köpa den där projektorn btw! Såba!!

Drog förresten själv för första gången till montaditosstället och bara göttade en öl, en iberico-macka, chips och en fet tallrik asgoda oliver för 40 kr medans jag lärde mig lite spanska. Har ju varit lite dålig på den fronten nu och vill ta igen lite för förra veckan där jag sköt allt sånt till helgen men så slutade det med att jag inte hade tid med sånt. Eller ork.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar