tisdag 18 oktober 2011

Mina heliga 40 minuter.

Skit också. Ibland förstärker jag sanningen lite grann här på bloggen för att att vara lite mer dramaturgisk. Ibland får jag ångra mig när jag först tänker att ingen läser för att därefter inse att min förstärkta sanning kanske var lite fel och så får jag dåligt samvete. Jag tror jag gjorde ett sånt där inlägg nyligen och nu har jag dåligt samvete! Jag har dock bara ca 40 minuter per dag som är heliga. Det är när jag äter och kollar på en serie inför kvällens arbete och under denna period är jag kanske lite extra känslig. Eller iaf när det gäller att bli störd av yttre faktorer. Kanske också bidrar att jag gått runt och stört mig som fan på mina äckliga hörlurar som har alldeles för låg volym och är allmänt trassliga och bökiga.

Med det sagt skriver jag också positiva saker som folk är för privata för att säga annars och det är antagligen rätt naivt men jag vill ändå tro att det också finns en positiv sida och folk uppfattar mig som hyfsat ärlig och rak. Om än något förstärkt ärlig just på denna bloggen :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar