tisdag 25 oktober 2011

En faller av grenen

"Hänger " mest med två i klassen, en av dom ska tyvärr sluta nu och flytta hem. Känns skittråkigt ur flera synvinklar. Först och främst så blir det tråkigt utan Ruben, även om han hade störande sidor (som vi alla har) gillade jag helt klart killen på flera sätt. Framförallt kändes det kul att ha lite mer intelligenta diskussioner eftersom 1) språkbarriären var inte så stark 2) han är intelligent och 3) han visste mer om mig om arkitektur även om punkt tre inte säger så jättemycket just nu.

Visste att han störde sg lite på att skolan har varit för lätt än så länge men tycker de dragit igång rejält mycket mer senaste veckan så timingen är lite märklig kan jag tycka. Sen rent allmänt så känns det lite tråkigt att folk slutar kursen på något sätt. Det får ju en själv att tänka om man gjort rätt val. Jag tror det men visst startar det igång en del tankar.

Förresten, imorgon har jag varit här i exakt en månad så jag hade tänkt att skriva en summering om hur läget är osv. Stay tuned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar