måndag 27 september 2010

Vilka jävla pretton

Har väl inte varit någon överdrivet ambitiös student i min nya klass. Har ju varit lite distraherad och nu har jag varit sjuk i 1,5 vecka men ändå försökt gå i skolan. Vaknade lite halvt försovd i morse kl 10:10 och ringde en i gruppen och frågade när vi skulle ses. 10:30 tydligen, okej, får köpa en frukost på vägen och springa dit. På vägen till spårvagnen så började jag må så sjukt dåligt. Skrev i ett sms typ

Fan, jag mår sjukt dåligt, trodde jag kunde gå iväg idag men det går verkligen inte. Be om ursäkt till de andra i gruppen och så mailar jag min del senare idag.
Fick ett svar om att det inte är okej och att de lämnar in sitt arbete utan mig. Deadlinen är imorgon (alltså inte idag) och vi skulle skriva max en halv a4-sida var för vi delade in de 6 frågorna till varsin. Funkar alltså hur bra som helst att bara foga in min del eller alternativt om jag skriver ut och lämnar in den som en separat sida nu när jag varit sjuk.

Är sjukt irriterad och tänkte att det var nog första gången som jag inte kommer överens med min klass. Blev ju halvt tokig sist dock på världens segaste pluggträff så det kanske lyste igenom. Nåväl, fittor är dom oavsett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar