lördag 11 september 2010

Usch, idag är jag inte på G

Tog det ju superlungt på sticky eftersom jag skulle jobba vid 10 men vaknade ändå upp med världens huvudvärk och inte ens 2 aspirin hjälpte alls. Var sen ute vid charken och lärde mig lite där men visst kände jag mig lite trögare idag än sist. Typ så mindes jag inte kilopriset på allt utan frågade några ggr och sen råkade jag ta fel påse nån gång och lägga i hos den andras order. Man plockar ju och väger pasta och skriver in priser etc så då ligger det lite påsar framme innan man lägger det i en huvudpåse, nåväl.

Var en kille som hjälpte mig att måla och han kom 10 och när jag kom hem 15:30 så blev jag ärligt talat chockad över hur lite han hade gjort. Men jag kanske bara inte kan uppskatta tidsåtkomsten så det är säkert fine. Han kommer förbi imorgon och sen ska jag börja flytta in och gå och börja gå på lite loppisar etc och försöka hitta lite sjyssta möbler.

Idag var jag bjuden på en inflyttning/födelsedagsfest men är antagligen väldigt sen och lär inte kunna komma dit innan 21. Mår dock piss men kanske blir bra efter man käkat.

1 kommentar: