tisdag 7 september 2010

Antikmuseet?

Igår var en hyfsat turbolent dag. Blev typ 6 timmar poker, 3 timmar jobb på aldardo, 1 timma gym och mat på det där. Väldigt snart ska jag palla mig iväg till Antikhistoriska museet (tror jag att det hette) och göra nån sorts rundtur där med plugget men sen tror jag att kvällen blir hyfsat chillax. Kanske ska hitta på något med teddan men om inte så är jag sjukt sugen på att käka lite oxfilé på chezzan, känner att jag förtjänar det.

Oona!
Heter ju min nya inneboende. Pratade lite med henne igår efter gymmet och hon verkar faktiskt riktigt skön. Hon pluggar ju läkare nu och sa typ att hon har ganska lätt i skolan så hon behöver inte plugga så mycket och hon verkar rätt bright på ett sätt som inte läkare brukar vara. De brukar vara verkliga pluggisar enligt min erfarenhet. Sen visste jag inte att hon bara har varit i sverige i en vecka i princip. Ska försöka måla väggen och städa ur rummet så jag kan rensa ur rummet. Hon erbjud sig jättesnällt att sova på soffan och jag sa typ att hon verkligen inte behövde det men hon insisterade. Först kände jag mig rätt dum men sen kom jag ju på att hon ju inte har en säng just nu så det finns ju inte mycket annat att sova på. Hon skulle låna bil till helgen så jag tror det blir flytt på alla grejer då.

Nåväl, nu får jag skynda mig iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar