lördag 25 september 2010

Inga cash till mig :(

Tyvärr blev det inga pengar till mig :(. Floppade ett set som jag fick betalt på första nivån när blindsen var jättelåga men sen vann jag väldigt få stora potter men förlorade en hel del så åkte ut. 90% av alla blir ju dock mer eller mindre ägda i en turre så det var ju rätt väntat.

Tråkigt men sant!

PS: Rätt dålig stil på några av kommentatörerna. Det är iofs också rätt väntat men hade hoppats på min öppenhet med att jag haft en dålig period osv skulle göra att folk inte höll på att hacka på mig så himla mycket. Men men. I will prevail :).

5 kommentarer:

  1. Men va fan! Vad är det för idioter som hackar på dig? Måste vara avundsjuka för att dom inte spelar på din limit helt enkelt! Säkert massa 1-2 FL-fiskar som inte klarar komma upp till högre! Strunta i dom, och fortsätt uppdatera oss om ditt spel. Har dutappat mkt på slutet? Kämpa på, det vänder!

    Bortsett från tramset om ditt nick på stars, kan du nämna något (inga exakta siffror) om din bb/100 där? Vill verkligen veta lite om hur mkt det svänger för heltidsspelare.

    Blir det ng video från turren?

    Gl m8!

    SvaraRadera
  2. Ditt sätt att förneka sanningen är vad som gör att folk retar sig på dig. Som det med din winrate på stars som verkligen tyder på att du är breakeven och får din inkomst från rejkback. Sen tar du bort inläggen även när ditt nick inte är outat. Vad är anledningen till att du vill vara så hemlig med ditt nick? Bara att ingen ska kunna se hur det går för dig, eller nån annan anledning?

    SvaraRadera
  3. Jag tog bara bort inlägg som pratar om nicknames. Så säg inget annat gärna.

    Aron är här på besök nu men jag ska lägga upp videon imorgon. Blev tyvärr bara en timma och den var inte så bra för spelade lite headsup jämte och kommentarerna blev lidande men det är väl bättre än ingenting. Sen pratade patrik i telefon en massa så avbröt sista delen av filmen.

    SvaraRadera
  4. Du kan väl svara på de frågor du får i bloggen?

    SvaraRadera
  5. Såå!! Nu har jag lite tid. Pokern går lite upp och ner. Har haft 2 superkatastrofdagar som pajat hela månaden men är plus runt en normal månadslön så är väl ändå acceptabelt även om timlönen är lite sisådär och jag hade önskat bättre resultat givetvis.

    Min bb/100 på stars är nog rätt kass. Vet faktiskt inte men har köpt en ny hårddisk på 2 tb så funderar på att mata in alla hhs där snart.

    Denna månaden har 6max gått jättedåligt (-1.3 BB/100 över 19000 händer) medans headsup har gått väldigt bra (+4.2 BB/100) och plussat 1.1 BB/100 på 3-4handed. Hoppas dock snygga till de där siffrorna snart :).

    Btw, la upp resultat ifrån kontorsdatorn här; https://spreadsheets.google.com/pub?key=0Ap7CMYY1EoYQdFh4NDgtWC1nbUZ1cUY3WjdZYTVRQ0E&hl=en&output=html där du kan kolla wtsd%, BB won, antal händer osv. Är inte helt komplett av lite olika anledningar men ger väl en ok fingervisning.

    SvaraRadera