söndag 19 september 2010

Söndag i sängen

Vaknade idag massa ggr för nu får jag in lite för mycket ljus i nya rummet. Ska skaffa solfilm och persienner eller så i veckan men så länge kör jag med ögonbindel! Vaknade tillslut av nån som spelade en jävla dansbandsskiva nånstans i närheten. Man hör nästan dagligen musik utifrån och jag funderar om det har med operan att göra (ofta klassisk musik) eller om det är nån replokal i närheten eller nåt. Inte jättestörande men iaf.

Ska byta nätaggregatet på stationära hemmadatorn (som är asdålig) eftersom det gnisslar en massa och sen försöka hitta mitt röstkort och sortera en jävla massa papper så jag får lite bättre ordning. Nu är det ju hy fsat rent här men det ligger massa verktyg överallt samt massa lampor som jag måste sätta upp och fixa. Vi får se.

Sen blir det grind och kanske lite plugg men det är först vid 8 eller nåt. Kanske gör en videoblogg snart. Vi får se. Nu ska jag ta en espresso!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar