tisdag 7 september 2010

Jag hänger på ÖB. Det är där de coola hänger.

Åkte in till backaplan för att få tillbaka min deposition på den där TV som jag inte vill ha. När jag ändå var på backaplan tänkte jag att jag ju ville ha lite mindre glas i typ whiskey-storlek och 9 av 10 glas är väldigt fula på ÖB men några var OK enligt mig. Så jag köpte dom plus massa annat skit som jag också behövde. Köpte en typ spritser-grej med olika munstycken för 15 kr :D. Kör hårdbudget :).

Trodde jag skulle få pengar imorgon men loggade precis in och fått pengar så nu kan jag plocka ut min feta TV, måste skaffa bärhjälp bara. Är nämligen väldigt väldigt lätt om man är 2 (hade handtag och dylikt) och affären är väldigt nära mig (nordstan) men ska dra och käka på Chez med Puttefnask snart och sen ska jag nog grinda i 2 timmar och sen måla resten av kvällen + städa ur rummet. Nu när slipning osv är färdigt så kommer det förhoppningsvis inte bli mer damm så tänkte plocka ut alla möbler ur rummet och sen städa helt rent och damma av och sen plocka in dom igen. Det blir skitbra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar