fredag 10 september 2010

Giovanni!

Fick mitt italienska namn, Giovanni! Pratade lite fotboll med kocken Tony och pratade lite löst om hans lag som tränade på överåsvallen. Jag vill ju ha ett lag men det är ju bara att jag inte fått tummen ur riktigt att träna kondition men detta känns lagom. Vi får se vad det blir av med det.

Hursomhelst var det jättekul att jobba, känns skönt när man kommer in i ett flyt även man egentligen har supersvåra uppgifter. Det är också förresten mycket svårare med enkel huvudräkning när man är stressad. Jag tror iofs bara jag fick ett enda fel idag ifrån största rushdagen ifrån 13-18 men ibland var det nog nära. Sen insåg jag att man ju ganska lätt kunde skriva in typ 14+96+70+60 i apparaten men då var klockan typ 17 plus att det känns lite fusk :).

Vet inte vad jag har i lön men jobbade 13-19 så 6 timmar så kanske 600 kr + 420 kr som jag tjänade medans jag åt frukost så nu känner jag att jag ska chillaxa. Blir sticky ikväll och har bara pratat med linus men tydligen kommer det enormt mycket kompisar till folk så det verkar kul. Blir en kaffe+dusch+vin så blir jag pepp. Får dock ta det lugnt eftersom jag börjar kl 10 imorgon, ska lära mig lite om charken tydligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar