söndag 12 september 2010

Pappa fyller år

Köpte presenter till min bror och min far, släppte sen iväg målaren och sprang som en idiot till bussen. Bussen hade backat ur 50 m och kört ifrån "hållplatsen" vid Nils Ericsson och jag kom verkligen i absolut sista sekunden. Asvarm satte jag mig på bussen och sa till mig själv att jag måste sluta komma så sent.

Är i bollebygd nu och väntar på kaffet för att fira pappa som fyller år idag och brorsan som nyligen fyllde. Är rätt säker på att jag har skola imorgon så får åka iväg ikväll och ska försöka läsa på lite skolmaterial och sådär. Kanske blir lite pokergrind, tappade ju lite igår o har inte skrivit in bokföringen än och tror jag ligger plus 7000 kr för september. Helt OK med tanke på lite spel men inte tillräckligt för att jag ska känna mig nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar