måndag 6 september 2010

Första jobbdagen :)

Idag klockan tre kom jag till Aldardo för att avverka min första jobbdag på typ 4-5 år. Pratade med en av tjejerna och hon kände igen mig och pratade lite lätt sådär. Fick lära mig hur kassan fungerade och vad man gjorde för varje rätt och portionsstorlekar och sådär. Lilla dagens ska vara 250g pasta, ungefär en skopa sås och sen lite parmesan då. Inget komplicerat.

Ska komma till torsdag igen och fredag och sen får de se om de tycker om mig. Tror jag gjorde helt OK ifrån mig men räknar som sagt inte med något. Jag är ju verkligen ingen naturligt social människa men jag märkte typ hur kul jag tyckte det var att ta hand om kunder. Är back $200 på pokern idag så får göra en liten rush och kanske träffa en kompis och kanske måla lite. Vill nog helst också plugga lite ikväll för känner att jag kunde vara bättre i takt med plugget efter att ha missat 1 av 2 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar