torsdag 2 september 2010

Godnatt people

Frågade Aron om han ville komma över och dricka bärs och hjälpa mig att sätta upp vävfilten. Det är inte så himla mycket jobb egentligen men är lite klurigt att göra själv om det ska bli rakt och jag tycker vi hade trevligt! Problemet är bara att Aron är en sån himla snäll människa och jag har såna problem med att folk eventuellt gör saker mot sin vilja att jag hoppas (och tror nog?) att han inte tyckte det var jobbigt utan kul! Typ så vill jag inte bjuda någon på en drink eftersom jag vill att de ska vara 100% intresserade av mig och inget annat och får typ ångest av tanken att det finns en chans att de är groggluder. Nu är det ju en helt annan grej eftersom Aron bara är extremt snäll som person och inte har en egen agenda men ni kanske fattar poängen. Nåväl!

Kom förresten förbi 2 tjejer och kollade på rummet och tycker det var trevligt :). En finlandssvensk läkarstudent och en koreansk designerstudent. Koreanskan verkade lite förvånad att det inte fanns ventilation på innerrummet men hur många har egentligen det? Inte direkt att man kan borra ett lufthål direkt. Fyller ju inte så mycket funktion om det inte är gigantiskt och gör man det så lär man ju störa sig på att det är extremt lyhört och att allt man sägs hörs ut i lägenheten.

Drack sen lite bärs och gjorde lite mat sen och Aron var sugen på att dra ut nånstans så vi drog till Rockbaren en kortis. Ska upp på möte kl 10 imorgon så det passar väl att somna nu. Tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar