söndag 5 september 2010

Lite whine

Har ju varit så glad typ hela veckan men nu ska det komma lite whine. Var ute idag hos putte och det var rätt nice. Åkte in till stan och det var en kille med oss som var nykter som peakade mig en del men var ju inte så allvarligt så det är ju fine. Åkte in till stan och de var inte sugna på trädgårn så det blev att stå i kö till excet i typ 45 minuter. För er som inte vet så är excet inte ens värt att köa för utan det är mest bönder och äldre som går dit och typ när vi har köat 2/3 så kände de andra att det inte var värt att gå in. Det plus att jag såg folk jag inte tyckte om gjorde mig irriterad. Aja.

I gruppen var det mest par och de ville gå till det mesta lugna ställena som finns, ungefär som par gör. Jag och Hampus kände att dublineers var typ ett ännu sämre val än excet men någon av deras barndomskompis skulle utomlands och sånt får man ju respektera. När vi kom dit fortsatte den nyktra killen att konstant dissa mig och började bli lite lack.

Då pratade vi om något och de visste inte vad en "broner" var. Ärligt talat finner jag det hyfsat chockartat att ingen i gruppen på typ 6 visste vad en broner var och sa typ "det är ju för ni är ifrån orust". Det kan väl tolkas lite offensivt men det är ju nog sant, resten av befolkningen har nog hört talas om en "broner" eller kan iaf räkna ut vad en broner borde innebär. "Boner" fast man lägger till ett R. "Bro" betyder kompis. "Boner" betyder typ stånd. Kompis-stånd. Aja, då började iaf den nyktra killen dissa ännu hårdare och det blev väl lite awkward stämning. Då gick vi till McD och köpte teambox och nu är jag hemma och ska nog grunka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar