onsdag 29 september 2010

HELVETES JÄVLA *#¤#=)i(¤&#

Nu är jag jääävligt arg. Mitt under 3 st HU-matcher låser sig alla bord och det är den jävla fittHUDEN på pokerborden och jag förlorar ca $250 på 5 minuter pga all JÄVLA tilt + kanske $150 just under alla låsningar. Nu ska jag gå hem och döda någon. Fyfan va arg jag är. Det värsta är inte att skitne låser sig utan hur man SER skiten låsa sig och hur man HÖR tiden rinna ur och man lägger sig automatiskt, nu med mina QQ på 754.

Nu ska jag som sagt gå hem och döda någon. JÄVLAR va arg jag är.

1 kommentar:

  1. Ja fy fan... Just hu också... Bara tanken får mig tiltad! Kämpa på! Det vänder.

    Hade en polare som hade omvänd stategi. När han förlorade gick han upp i limit. Menade att variansen vänder och då vill han att den ska vända på hög limit. Dock gick det inte så bra för honom, ha ha....

    Men se till o fixa så det inte laggar, Det är sjukt tilt-framkallande!

    SvaraRadera