måndag 13 september 2010

Fotboll + fixning

Overklig tvättning
Idag vaknade jag typ 14 och började direkt med att tvätta och hålla på eftersom jag bokat tvättid vid 14-17. Hade köpt Remol som är typ ett yberstarkt blekmedel som man blötlägger vittvätt i som ska ligga i en timma. Körde 2 omgångar i tvättmaskinen och inser att det inte var en bra idé eftersom eftersom man måste ju torka skiten också. Hursomhelst såg drog jag över typ 1,5 timma i torkrummet och fick typ hålla på och flytta kläder och skit längst fram i torkrummet eftersom det tog mycket effektivare där och bla bla bla. Jobbigt iaf.


Fotboll! 3 stolpträffar = not great success
Pratade sen med Joel och han skulle spela fotboll och jag frågade om jag kunde vara med. Det fick jag och kvart över nio spelade jag 20+20min med Lottas pojkar. Började väl rätt kasst men kom bättre in i matchen senare men lyckades inte göra mål men jag lyckades träffa stolpen hela 3 ggr på 40 minuter. Rätt starkt jobbat.

Nu kom teddilicouz och ska ta lite bärs och kanske ska iväg sen.

1 kommentar:

  1. Ja, konstigt om "Teddan" inte ska iväg nån gång sen. Jobbigt om han stannade för alltid!

    SvaraRadera