torsdag 2 september 2010

Verkar som jag ändå är attraktiv på arbetsmarknaden :)

Var på en liten intervju idag som besöksbokare på ett företag och det stod att man skulle ha viss koll på den finansiella marknaden och tyckte det lät sjysst så var på intervju idag vid 10. Sov inte särskilt bra och först började det kanske lite halvt eftersom det kändes så jäkla random att säga att man pluggat business management, sen naturbasår, sen retorik och nu historia men sen var det massa andra frågor och jag upprättade nog förtroende iaf. Hon sa att det lät rätt bra och om hon inte missuppfattat hon helt så bör jag passa rätt bra och ska på intervju med Acta själva imorgon vid 14:30. Woho!!

Sen gick jag då till aldardo, min favvisresturang och träffade den halvitalienska chefen och nämnde ju att jag faktiskt gillade butiken och han sa typ att alla säger såklart att de älskar italiensk mat och det är ju en rätt obvious sak att säga. Sa dock att jag verkligen genuint är intresserad av mat och jag är rätt säker på att det lär märkas. Handlar för övrigt på Aldardo typ var tredje vecka så det är helt sant också. Då sa han att det var viktigt att kunna jobba med en bra takt när det t ex är kö och vissa har det och andra inte. Sa också att jag är välkommen på måndag eller tisdag för en provjobbdag och spanade in en T-shirt.

Så jag vill säga 2 av 2 hits på mina försök på roliga jobb även om inget är klart än. Vore som sagt helt awesome att jobba några timmar 1-2 dagar i veckan så det passar verkligen som handen i handsken. Och pokern går awesome med en bra start på september också. Va kul :). Nu börjar saker och ting arta sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar