onsdag 15 september 2010

Nu jävlar!!


Lyckades med att INTE försova mig och nu bör jag banimej kunna göra lite skit. Tänkte ringa tingsrätten och fråga varför de har tagit typ 3 månader utan att jag ens fått något svar hur det går i behandlingen av mitt mål och lite annat. Hoppas Oona är hemma ikväll så jag kan bära ut alla möbler i nya rummet och städa ur det och då kan jag eventuellt påbörja flytten in dit. Köpte garderober igår och lite lampor och skit som jag ska smälla upp men också lite mysbelysning.

Gymkortet tog slut igår (köper 6månaderskort) och funderar på att testa fitness24 istället eftersom jag vill kunna träna 24h men det verkar som fysiken har så jävla mycket bättre pass. Men samtidigt så går jag ju typ inte pass (jag bara tänker att jag ska göra det) och nu har jag ju i princip möjlighet att spela fotboll 3 ggr i veckan utomhus så då lär jag inte behöva nåt mer. Ska förresten spela lite boll idag. Tjoho!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar