torsdag 2 september 2010

Retorikåterträff

En i retorik 1-kursen ordna en återföreningsöl-grej idag vid hagabion och det var rätt nice. Bärsa bärsa och det var faktiskt inte jag som tog upp diskussionen om halvasiater. Det sas att halvasiater är precis som helasiater med enda skillnaden är att de har "tits and ass".

Skulle hänga med en kompis till svanen ikväll men han är så jävla seg på att höra av sig när han dricker och blir så jävla trött typ när han säger "jag är där om 15 minuter, jag ringer då" och han fortfarande kvar på samma ställe och är inne om 15 minuter, trots att det gått 30 minuter. Så jag drog hem och ska ärligt talat ha lektion imorgon vid 10 så det får fan vara riktigt jävla awesome fest om jag ska dra dit och betala 100 kr inträde nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar