fredag 29 juli 2011

Torsdag och fredag

Igår gick jag ut, valand var Sarali och lite annat löst folk på. Hon är väldigt trevlig, i like her. Förresten va handcuffed jag känner mig efter jag råkade skriva en sak som kanske var för avslöjande om en vän (det var verkligen inget taskigt) här i bloggen. Typ om jag säger att Kurt fick ragg så kanske Sigurd som är Kurts ex blir småsårad och Kurt blir sur för att jag skrev det.

Hursomhelst fick inte jag något ragg, det kan jag ju säga :). Antagligen för att det var 98% killar där tyvärr. Men det kan ju vara nice att gå ut ändå såklart :). Sen drog vi ett gäng hem till mig och chillade och drog väl hem vid 5. Hade funderingar på att sola och bada idag men det blev inställt så det blev inget med det, det hade varit kul men nästan lite glad för jag är rätt seg idag. Hursomhelst, nu ska jag slutföra en grej hade jag tänkt. Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar