torsdag 14 juli 2011

Tihihi

Ifrån awkwardfamilyphotos.com. En bild av serien: Worst bosses ever
Hehe denna var ju lite kul. Overkligt lame utklädnad att vara en stapel i ett stapeldiagram. Idag har väl varit en rätt uneventful dag. Städat, tvättat och plockat ordning som fan, varit lite för messy det senaste, förhoppningsvis bättre snart, lite för sent för att dammsuga och svabba och skit, tar det imorgon. Tänkte försöka vinna en massa cash nu och förhoppningsvis styra upp något riktigt kul i helgen. Var iofs ute hade nästan lite för trevligt förra helgen men känns ändå som det var alltför längesen man gick ut.

Btw, ska nog göra en rätt kul grej på kontoret snart. Jag skriver om det sen tror jag. Nu ska jag duscha, plocka med mig min tiramisu ner och förhoppningsvis vinna pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar