onsdag 20 juli 2011

Sleepyhead och lowstakes

Somnat typ vid 4 senaste tiden, vill gärna somna vid 2:30-3 nånting. Igår gick jag faktiskt och la mig i sängen tidigt och steg upp 10 men min säng, den är ju så skön. Så jag gick upp och sen la mig igen och vaknade precis. Shame on me.

Igår spelade jag 3 timmar poker ungefär, vann 22$ och rejkade typ 280$ på 3/6. Det slutade med en vinst på typ 1000 kr nånting. 3/6 är ganska lågt alltså. Men det kommer ju in pengar ändå. Jag funderar om jag ska försöka spela 3/6 hela månaden, har jag en winrate mellan -0.5 till +0.5 vilket faktiskt är rätt dåligt och spelar 4 bord så är timlönen för det 269 kr till 438. 6 bord ger 530 SEK - 637 sek. Förstår inte varför jag spelat massa andra games (8 game mix, omaha hi/lo och PLO) egentligen när det ändå ger så bra betalt och det faktiskt alltid har tjänat pengar på just FL 6max.

NU blire en försenad frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar