tisdag 19 juli 2011

LIte soool

Blev lite solning idag. Rätt gött att bara ta några timmar sådär, blir sjukt uttråkad efter ett tag. Är förresten mysko hur ojämnt brun jag blir, det är irriterande. Visst blir alla brunare på magen men jämför mina armar med min mage och du har verkligen natt och dag. Sen tycker jag att min ansikte och min hals också är natt och dag, antagligen för att man ju skär bort hud varje gång man rakar sig.

Satte in lite påminnelser i kalendern om när det är 3 veckor kvar till omtentorna i augusti och första omtentan slog precis. Ska läsa in en bok svensk författningspolitik (Det jag failade sist) nu, försöka komma igång så jag slipper göra en/flera superpluggdag/ar när det börjar närma sig. Vore nice att ha det avklarat ändå.

Nu ska jag göra en trevlig sallad till lunch. Tjo på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar