onsdag 27 juli 2011

Tentaplugg

Yo bloggen. Började med lite tentaplugg. Egentligen rätt korkat av mig att glömma av omtentorna, det var ju faktiskt precis på gränsen varenda gång. Krävdes inte så värst mycket ansträngning att fixa det. Väldigt lätt faktiskt :).

Kollade upp och har iaf omtentorna vid start 8 och slut 15 aug. Börjar bli dags alltså. Skulle kunna sätta det mesta idag men kom sen på att det ju är troligt att de byter ut till frågor som kan vara rejält mycket jobbigare så får plugga så att jag har en del marginal att jobba med.

Sjukt ändå att jag lätt det gå så långt att jag failade, även om det bara stör min stolthet och självkänsla mer än något annat. Eller ahh, jag känner mig inte värdelös som att jag hade svårt för ämnet utan bara värdelös att jag inte hade disciplin att plugga tillräckligt. Det är nästan lika illa. Resultatet blir i båda fall fail, oavsett anledning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar