tisdag 12 juli 2011

Madrid update - igen

Här är min, antagligen, nya skola.
Funderat en del nu och tror nog jag har bestämt mig nu för att åka, och det i september redan. Vet inte om jag skrev det sist men börjar man i februari så går man miste om alla introduktionsgrej och allt det där samtidigt som det verkar som typ alla börjar då.

Känner mig iaf jäkligt taggad nu, märkte att jag gick runt och småsjöng i mataffären innan idag och var rätt på allmänt gott humör. Kan väl ha att jag inte känner mig riktigt lika misslyckad med pokern längre men nog att jag är riktigt sugen på det här. Det känns jäkligt spännande faktiskt.

Gud va jag snackar mycket om detta nu men det är såklart ett rätt fett beslut och det jag tänker på allra mest just nu och det är därför jag skriver om det. Borde egentligen inte säga det här och på något sätt försöka "halvgardera" mig men visst finns risken att jag åker dit, hatar allt och vänder hem inom en månad. Sjukt osannolikt men risken finns ju alltid.

Är rätt glad trots att jag torskade 4700 pix idag. Djooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar